sifat negatif

Ketika lagi makan di sebuah restoran, Mikko berkata:

“Sayang,…After all these years I finally find that you have a negative trait”

“Eh?…. What?”

“You always finish your food. All the other girls just ate half the portion and let me finish the rest”

Oh. Em. Ziiiiiii……pantes aja doi kalo makan cepet banget kayak kejer setoran, ternyata  takut diembat istrinya.

Advertisements

2 comments

  1. hihihihihihi…
    klo kris pasrah.. gitu makanan dia sampe pasti gw lsg nyamber.. coba doooong, sering sebelum dia menyentuh pesenan.

    1. apalagi lo lagi hamil gini sekarang, La…makin pasrah aja deh Kris.

      Gue tuh paling sebel kalo Mikko pesen menu yg sama kaya gue, kan jadi gak semangat ngembatnya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: